mijn stage: deel 2

14 oktober 2018 - Oxford, Verenigd Koninkrijk

Ik vind het echt super leuk op het St Nicholas Primary School. Nu dat ik er al een tijdje stage loop, ken ik de collega's beter en heb ik een band met de kinderen kunnen opbouwen.

Ik heb laatst zelfs een compliment gekregen van alle onderwijsassistenten en de directrice. Het compliment ging over dat ze het waardeerde dat ik in de pauzes mee buitenloop en alles onder controle houd op het voetbalveld, ze vinden mijn extra hulp heel erg fijn en vooral omdat ik niet buiten hoef te lopen, maar het toch doe.

Afgelopen Woensdag werd ik door een van de OA (Sue) meegevraagd naar een bootcamp na schooltijd met een aantal collega's. Ik heb natuurlijk ja gezegd. Eerst was ik er wel een beetje bang voor, omdat ik niet wist wat ik moest verwachten en of er wel collega's waren die ik ken (de school heeft veel mensen in dienst, dus ik ken nog niet iedereen bij naam). Toen het eenmaal begon viel het reuze mee en heb ik zelfs paar nieuwe gezichten leren kennen. De bootcamp zelf was echt super leuk om te doen en echt voor herhaling vatbaar.